Az alábbiakban olvashat pár okot amelyek ehez a helyzethez vezethetnek:
- Az Ön termék adatlap frissitése a ShopMania bot által végzett adatátvételi operáció után történik. Ebben a helyzetben ajánljuk hogy az ár módositásokat éjfélig végezze hogy másnap, frissités után helyesen megjelenjenek.
- A termék adatlapban lévő árak valutában vannak megadva és a két weblapon használt árfolyamok (az Ön weblapja és a ShopMania) különböznek. Ebben az esetben ajánljuk hogy a termékeket abban a pénznemben listázza amelyben az Ön webplabján jelennek meg.
- A termék adatlapban lévő árak nem tartalmazzák az adókat, ÁFÁ-t, etc. Ebben az esetben kérjük oldja meg sürgősen a problémát, mert ha ez a helyzet töbször ismétlődik, a fiókja felfüggesztéséhez vezethet.
Termékek frissitése -ben/ban listázva