A licit, az az összeg amit az üzlet fizetni akar amikor egy felhasználó rákattint az egyi termékére. Az átkattintási költséget Cost-per-Click néven is ismerik (CPC). Mint kereskedő, beállitja licitjét kategóriákra (pl. parfümök) vagy termékre.
Minden kategóriához társitva van egy minimum licit érték, amely a legkissebb beállitható licit érték erre a kategóriára.
Ahhoz hogy érvényes legyen, a kereskedő által beállitott érték egyenlő vagy nagyobb kell legyen mint a meghatározott minimum érték ami arra a kategóriára be lett állitva eredetileg.
A licit maximum értéke 100 Ft és érvényes minden kategóriára a ShopMania rendszerbe.
Ön bármikor módosithatja a licitek értékét.
Ahhoz hogy megtekintse a licitek minimális értékeit minden kategóriára, kérjük kattintson ide:
https://partner.shopmania.hu/pricing
Üzletem promoválása -ben/ban listázva