Ha termékei nem jelennek meg a megfelelő kategóriákba, ennek a hibának több oka lehet: - Üzlete az alap (Basic) csomag alatt működik. A basic csomagos üzletek esetében a termékek beillesztése a megfelelő ka...
Ez a hiba akkor szokott megjelenni amikor termékeit nem a megfelelő kategóriában helyezte, vagy túl általános kategóriában helyezte, vagy a termék kódja vagy neve hibásak vagy hiányzanak. Ugyanakkor a hiba a mi re...
Ebben az esetben a ShopMania bot automatikusan olvassa le a az adatlap kódolását és hiba rendszer hiba jelenhet meg. Kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk e-mailben hogy a problémát megoldjuk.
Ahhoz hogy ezt ellenőrizze be kell jelentkezni a Kereskedő bejelentkezés linken ás ez után lépjen a Termék statisztikák felületre, ahol megtekintheti az aktív termékekkel kapcsolatos adatokat és a kategóriáka...
Nem szükséges új fiók létrehozása. Hozzá adhat és adminisztrálhat több üzletet egy fiókon. Mindent amit meg kel tennie hogy belépjen a https://partner.shopmania.hu/cp.register lapra minden új hozzáadható üzletnek és ugy...
Bár a ShopMania rendszer által és a más webforgalom mérők által biztosított jelentések hasonló adatokat mutatnak be, felhívjuk figyelmét arra, hogy az adatok két különböző forrásból erednek, és az adatok különbözhetnek. Meg...
Ebben a lapban jelenitjük meg a vásárlók vélelményeit amelyek az Ön üzletét illetik és ezek rating-jét (osztályozását). Csak a regisztrált és bejelentkezett olvasok küldhetnek vélelményeket. A vélelményeket csak...
Elsősorban ne küldjön észrevételeket a felhasználók nevében, mivel filtereink meg találják és törölik ezeket. Ahhoz hogy mindnél több pozitiv kommentárt kapjon olvasóinktol, győződjön meg arrol hogy mindent meg tesz ho...
Az imorális kommentárokat, szidkozódás, vagy azokat a kommentárokat amelyek nem reális helyzeteket mutatnak töröljük. Filterezzük és töröljük azokat a kommentárokat amelyeket más felhasználók nevében küldik vagy amelyek bántal...
A klikkek és költségek statisztikái pár óránként frissűlnek. A mai klikkek csak a holnapi nap folyamán válnak láthatóvá.
Az Ön fiókjában, a hozzászólások listájában, használja a megfelelő linket ahoz hogy a vásárlók kérdéseire válaszoljon. Mielőtt hozzáadna egy új kommentárt meg adjuk a lehetőséget hogy előzetes bemutatással el tudja olvasni. Küldés u...
A termékek egy egyéni ranking alapján vannak szortirozva és kilistázva. A ranking számitásában a következőket vesszük igénybe: - a termék tipussa (összehasonlitható vagy nem összehasonlitható) - a termék képe -...
Jelen pillanatban, minden fiók a ShopManian egy számlázási adathalmazt használhat. Minden számla ami kiállításra kerül a létrehozott üzletre egy fiók alól, a fiókhoz társított számlázási adathalmazzal kerül kiállításra. Ha...
Egy már regisztrált üzlet URL módosítása érdekében, kérjük lépjen kapcsolatba velünk a support@shopmania.hu címen, és küldje el jelenlegi URL-jét és az új URL-t. Kérjük küldje kérelmét a fiókja email címéről....